Eszközgondozás és szerviz

Büszkék vagyunk a magas színvonalú szervizszolgáltatásunkra.

Szervizfilozófia

Az EMD története során az ügyfélelégedettség iránti elkötelezettség mindig is nélkülözhetetlen eleme volt tevékenységünknek. Ennek érdekében elköteleztük magunkat, hogy partnereinknek első osztályú vevőszolgálatot kínálunk mind a javítások, mind a karbantartás terén.

A betegbiztonság és a kiváló szervizelés elválaszthatatlanok egymástól. Meggyőződésünk, hogy gyártási és szervizközpontunkban a kiváló, mindenre kiterjedő javítási szervizeléshez szükséges know-how és szakértelem nem kevésbé fontos, mint az új készülékek tervezéséhez és gyártásához szükséges kompetenciánk.

Mérnökeink és technikusaink szigorú követelményeinek eredményeképpen termékeink hosszú időn át kiemelkedő megbízhatósággal képesek ellátni funkciójukat.

Ápolás és karbantartás

quality assurance

Szervizünk több évtizedes tapasztalatának köszönhetően nagy rálátással rendelkezünk az orvostechnikai eszközök gondozására.
Elkötelezettek vagyunk a termékápolás támogatása és előmozdítása mellett, mert meggyőződésünk, hogy a sebészeti beavatkozások minősége az orvostechnikai eszközök állapotától is függ.
Manapság már meglehetősen sokféle tartozék áll rendelkezésre, amelyek segítik a sebészeti műszerek tisztítását, azonosítását és védelmét.

Például a MIS-műszerek hegyvédőinek és a vékony endoszkópok védőcsöveinek használata segít azok megóvásában az előkészítés, tárolás és szállítás során is.
Hangsúlyozni kell azonban a nagyon gondosan elkészített gyártói használati utasítások fontosságát, mivel ezek még a tapasztalt felhasználók számára is hasznos információkkal szolgálhatnak, amelyek meghosszabbíthatják a berendezések élettartamát, és akár csökkenthetik a szervizelés gyakoriságát.
Egy kiváló minőségű orvostechnikai eszköz várható élettartama egyaránt függ a gyártás pontosságától, valamint a működtetés és az újra felhasználás során tanúsított gondosságtól.

EMD értékesítés utáni szolgáltatások

Az EMD által értékesített valamennyi termék esetében, legyen szó saját termékről vagy általunk forgalmazott orvostechnikai eszközről, az értékesítés utáni szolgáltatásainkat kiemelkedően fontosnak tartjuk.

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ügyfeleink hosszú távon elégedettek legyenek az általunk értékesített eszközök használatával.

Igyekszünk minden lehetséges eszközt és szükséges információt biztosítani a termék megfelelő használatáról, hogy megőrizzük vagy akár meg is hosszabbítsuk a termék várható élettartamát.
Munkatársaink bármikor rendelkezésre állnak, hogy szakmai vagy technikai támogatást nyújtsanak, amikor csak szükséges.

Folyamatosan keressük partnereink visszajelzéseit és felhasználói tapasztalatait, amelyeket a fejlődés folyamatos forrásának tekintünk.

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk vevőink igényeinek megfelelően elérhető telefon, e-mailben. Partnereink részére rugalmas megoldást kínál honlapunk PARTNERPORTÁL felülete is, ahol a folyamatban lévő ügyekről szerezhetnek információt.
A termékeinket érintő garanciális és garancia időn túli szerviz igényeket helyben, debreceni székhelyünkön, saját szervizközpontunkban látjuk el.
Termékeink és szolgáltatásaink minőségének színvonalát az MSZ EN ISO 13485:2016 szabvány szerint működtetett, tanúsított minőségirányítási rendszerünk szavatolja.

Szervizközpont

EMD service centre

Az EMD szervizközpontja a debreceni székhelyünkön található.
Kiemelkedően kompetens szerviztevékenységünk szinonimája a kiváló szervizcsapatunk tagjai, a magasan képzett, széleskörű tapasztalattal rendelkező szervizmérnökök, technikusok és egészségügyi technikusok.
A Magyarországon egyedülálló MOBIL ORVOSTECHNIKAI ESZKÖZ SZERVIZ lehetőséget nyújt komplett műtéti tálcák tervezett, ütemezett karbantartására és helyszíni javítására.

Ennek a szolgáltatásnak köszönhetően a sebészeti műszerek a javítást/karbantartást követően még aznap visszakerülhetnek a felhasználóhoz, így a műszerek minimális ideig maradnak ki a műtéti ciklusból.
A magasan képzett technikusaink helyszíni jelenléte nagymértékben javítja az ügyfélkommunikációt is, mivel a kórház műszaki személyzetnek és a sebészeti asszisztensi csapatnak rendszeresen lehetősége van arra, hogy személyesen osszák meg velünk az EMD eszközök használatával kapcsolatos tapasztalataikat, és megvitassák velünk a konkrét javítási igényeiket. Az EMD MOBIL ORVOSTECHNIKAI ESZKÖZ SZERVIZ Magyarországon és a környező országokban is elérhető.

Szaktudásunk sokrétű, és számos orvosi szakmai területre kiterjed, mint például:

  • gasztroenterológia
  • fül-orr-gégészet
  • sebészet
  • szülészet/nőgyógyászat
  • urológia
  • traumatológia és ortopédia

Minimál invazív műtéti eszközök és hagyományos nyílt sebészeti eljárások tekintetében egyaránt kínálunk gyártótól és típustól független szolgáltatást.

A javítási szolgáltatásunk fő profiljai a következők:

  • merev endoszkópos teleszkópok és endoszkópos műszerek,
  • rugalmas videoendoszkópok és száloptikás endoszkópok
  • endovíziós tornyok eszközei
  • sebészeti motoros rendszerek és tartozékok, és végül
  • sebészeti műszerek javítása

Büszkék vagyunk a magas színvonalú szolgáltatási adminisztrációnkra is.
Ügyfélszolgálatunk telefonon, e-mailben áll rendelkezésre ügyfeleink igényeinek kielégítésére. PARTNERTPORTÁL platformunk kiváló lehetőséget kínál arra, hogy jól strukturált és átlátható módon osszuk meg partnereinkkel a folyamatban lévő ügyekkel kapcsolatos információkat.
Ügyfeleinknek az együttműködés különböző formáit kínáljuk, az eseti javítási megbízásoktól kezdve a szerződéses kapcsolatokig.
Nagy hangsúlyt fektetünk a termék azonosítására és nyomon követhetőségére minden olyan orvostechnikai eszköz esetében, amely a szervizközpontunkba kerül.
Szolgáltatásunk minőségét és folyamataink szabályszerűségét az MSZ EN ISO 13485:2016 szabvány szerint működtetett, tanúsított minőségirányítási rendszerünk garantálja.