Szolgáltatási tevékenység gyorsítása

Ügyfél-elégedettség érdekében tett intézkedéseink


Tájékoztatjuk tisztelt Partnereinket, hogy társaságunk 2019. január 15-től – az orvostechnikai eszközök javítására vonatkozó szolgáltatási tevékenység gyorsítása érdekében – az alábbi változásokat vezeti be:

  • Az javítandó eszközök cégünkhöz történő szállítását futárszolgálat igénybe vételével – térítésmentesen – biztosítjuk.
    • Szállítási igényüket jelenleg a szallitas@emd.hu e-mail címre elküldött üzenetükkel jelezhetik, amit a későbbiekben a honlapunk felületéről elküldött egyszerűsített igényjelzés fog felváltani.
    • A szerviz-koordinátorunk által egyeztetett időpontban a futárszolgálat munkatársa megjelenik az Önök Ügyintézőjénél, a becsomagolt eszközöket átveszi, majd a következő munkanapon debreceni központunk javítóbázisán leadja. 
    • A szállítás napját megelőző munkanapon e-mail-ben értesítést kap Ügyintézőjük.
    • A javítandó eszközök megfelelő csomagolásának érdekében kérésükre csomagolóanyagot biztosítunk.
  • Az elkészült eszközök visszaszállítását szintén futárszolgálat útján – térítésmentesen – biztosítjuk.
    • A szállítás napját megelőző munkanapon e-mail-ben értesítést kap Ügyintézőjük.
  • 2019. február hónapban honlapunkon megnyitjuk azt az információs felületet, melyen megtekinthető az Önök valamennyi nyitott szervizügye, az alábbi tartalommal:
    • Beérkezett javítási csomag(ok) érkezési dátuma, azonosítója
    • Ajánlat(ok) elkészülésének dátuma, azonosítója
    • Megrendelés(ek) beérkezésének dátuma, azonosítója

 

Elérhetőségeink: 

 

Szerződött futárszolgálati partnerünk: 

gls-logo         GLS Hungary Kft. (https://gls-group.eu/HU/hu/gls-hungary)

 

Egyúttal tájékoztatjuk Önöket, hogy budapesti ügyfélszolgálati irodánk műszerátvételi/-átadási tevékenysége fenti határidővel megszűnik. 

 

Széchenyi 2020 | Európai Regionális Fejleszétsi Alap